Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Monday, March 16, 2015

yang tertinggal

harini byk aku nak update tentang perjalanan craft aku sepanjang beberapa hari yg aku miss nak update.. kan aku pnh bgtau haritu betapa byk perkara aku nk buat dlm satu2 masa sampai tak tercapai..apa pn aku cuba buat yg sebaiknya..


gambar kat bawah ni adalah tissue pouch.. ini adalah scrap busting project menggunakan scrap fabric.. sebenarnya aku pnya tissue pouch dh tak jmpa..klw ada pn dh tak comey.. lama sgt dh aku tak buat tissue pouch utk aku sendiri..last aku buat utk boy tempoh hari.. disebabkan aku syg nak potong fabric baru.. aku guna fabric2 yg terpakai.. yg aku simpan lebihan dr project2 sebelum ni.. dan aku jugak ada asing2kan beberapa scrap fabric pagi tadi.. aku nak buat beberapa lagi tissue pouch ni sbb sgt la senang.. mcm gula2 dan kuaci.. so harini adalah aktiviti memotong fabric dr scrap fabric utk hasilkan beberapa tissue pouch ni..bole bagi hadiah pada sesiapa pas ni.. aku igt nak bagi pd liza satu sb haritu dia dpt excellent result. anis pn sama.. minho pn sama.. tgk la mcmna.. klw sempat buat kau buat klw tak then kiv je la


kat bawah ni adalah project baby hal. aku buat utk boy sb bebila nak bercuti kat cameron ke..genting ke bola la pakai.. dia cover telinga so tak la sejuk sangat kan. apa pn aku puas hati sb boy sgt hepi dpt topi owl haiwan kesayangan dia. mcm biasa free pattern instruciton bole dpt dr website: www.repeatcrafterme.com


yg kat bawah ni aku buat baby hat utk membe aku yg dtg penang.. sepatutnya 2 org.tapi memandangkan sorg tu anak dia dh meragam so sorang je dtg. ayu n hubby.. both pn utm jugak. both pn kawan aku jugak.. kat ayu aku bagi instant shawl yg aku jahit.. utk kak bear (ini gelaran sejak fes year kat utm) aku bagi baby hat ni utk baby girl dia yg baru lahir 2 bulan lepas..
baby hat ni aku follow pattern instruction dr website: www.repeatcrafterme.com manakala popcorn flower tu dr website : www.bhookedcrochet.com


No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog