Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Saturday, March 21, 2015

cameron highland

 lama kan rasanya tak update..haha..padahal baru beberapa hari je kan.. bkn apa..aku baru balik dr bercuti..bercuti la sgt.. dh balik beberapa hari lepas tapi takda masa nak update..sbb bizi dgn aktiviti2 yg lain2.. kat sini ada beberapa pic yg aku nak share la.. sorry la aku blur kan gambar aku yg tak berapa nak lawa ni..sbnya aku tak suka public-kan gambar sendiri.. hihi..rasa tak selesa..

memula bercadang nk bawa boy p kl..maklum la kat sana ada mcm2 aktiviti .. pastu tempat pn byk yg menarik...tapi memandangkan cuaca skrg yg agak panas..aku tak rasa aku sanggup meredah kepanasan yg membahang buat ms ni.. so aku bg cadangan pi cameron je la..memula nak p bukit tinggi..tapi pastu rasa cameron la sb aku nak borong sayuran n buah stoberi.. mcm2 nak buat dgn stoberi ni


ni kat lavender farm.. cantik kan.. ni bkn pohon lavender la tapi.. apa pn aku suka sgt panorama yg memukau pandangan

bunga hydrangea ni aku sgt minat.. sejak dr dulu lagi..sb kaler dia yg pastel esp yg kaler pink :)


bukti betapa aku gemarkan bunga hydrangea ni .. smpi ada gaya yg berbeza di pohon yg sama..actually ada byk lagi gaya tapi kang muntah plak tgk.so ckup la 2 ni je


stoberi yg sgt enak .. aku pick sendiri.. boy pn sama.. peluh2 ketiak aku masa nk pick stoberi ni sb pnya la panas membahang.. nama je cameron tapi bila rembang panasnya mmg tak bole tahan


nyummy . aku borong byk gile stoberi smpi aku terpaksa frozenkan.. balik je umah terus basuh semua stoberi n pack dlm plastic kecik2 pastu frozenkan. semalam aku buat stoberi smoothy.. wallahhh.. boy suka gila.. anak jiran pn suka sb aku bg diorg sekali.. maklum la kan cuti sekolah  skrg.. 


bunga yg sgt aku idamkan..kaler kegemaran aku...sgt pastel..sgt soft pink.. ada keindahan n kedamaian di situ..ada makna di sebaliknya di situ


percaya atau tak stoberi dlm bekas beso ni hanya RM20? mmg aku borong la.. sb murah gila



aku suka gila tgk pemandangan kiri kanan yg penuh dgn bunga2an


bunga yg pada aku agak unik..bunga rose dwi-color


nak kata jejarum pn bukan tapi cantik klw tgk real.. 



indah betul ciptaan Tuhan



lavender dan pesona mata


aku tak berapa gemar kaler yellow tapi yg ni aku suka..mebi sb cuaca di cameron .. di tambah dgn suhu yg dingin.. menambahkan lagi keceriaan setiap bunga yg ada


itu la sedikit yg aku nak kongsikan harini.. moga ada rezeki utk berjimba2 lagi :)

No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog