Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Thursday, March 12, 2015

terima kasih

Terima kasih

Terima kasih di atas luka yg tercipta
Terima kasih krn sengsara yg aku rasa
Terima kasih kerana manisnya mulut berbicara
Terima kasih kerana janji yg tak terkota
Terima kasih krn pernah datang
Dan kemudiannya pergi
Terima kasih krn x pernah lagi kembali
Terima kasih kerana pernah berterima kasih.. sewaktu hadirnya aku dlm hidup kau..satu saat yg lalu

#irrarandomthought
#irrapaper53
#mirraclearts




Aku lukis ni semalam lagi. Quick je sementara tgu hubby siapkan keje dia mlm td. Tp xda caption yg sesuai aku fikir. Pastu baca post @encikmahal. Serta merta rs sedih menyelinap dlm diri sebab lagu shahir "dia yg kau pilih",tersangat la sedih.. Drama "menjinak ombak" yg bawa aku kpd lagu ni

Aku mampu gembira hanya apabila dgr lagu
Aku juga mampu sedih serta merta hanya apabila dengar lagu

Bahaya3..😱 Skrg aku faham kenapa ms aku kecik2 abah panggil aku "pelakon sedih"

No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog