Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Saturday, March 28, 2015

lil bunny amigurumi

amigurumi project adalah antara pebret aku..cuma aku tak berapa ada masa lately.. aku skrg ni mcm2 nk buat tapi tak buat2 lagi.. aku beli sketch book hardcover last week ms cuti sekolah .. aku beli kat hasani  bookstore..aku igtkan nk buat doodle n lukis kat dlm sketch book tu..smpi tulis pengalaman setiap percutian n peristiwa penting dlm hidup aku .. aku nak letak gambar dr kamera polaroid aku.. dan catat moment penting dlm tu.. tapi tak start2 lagi..haishhh..plan aku dlm next week aku kena buat.. pastu aku nk design n buat cover sketch book ni pulak

aku jugak plan nak buat planner sendiri..tapi aku kena cari heavy weight sketch book di mana susah gila nak jmpa area penang ni.. sb aku nak lukis dgn watercolor n artline dlm planner aku tu.. dh nak masuk bulan 4.. baru nak pikir planner..haha.. ini semua pengaruh rakan tak sebaya la ni :)

btw bunny bawah ni order org.. aku tetiba ada mood nak buat benda ni..so siap la.. ada lagi satu aku kena siapkan.sb dia request 2 kaler.. white n kelabu

btw ini free pattern bole dpt dr blog www.allaboutami.com




No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog