Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Monday, March 16, 2015

scrap fabric busting project: tissue holder/pouch

pagi tadi pas subuh aku terus naik studio aku.. sorting semua scrap fabrics yg aku simpan dr project2 terdahulu.. aku potong beberapa utk project tissue pouch ni

secara jujur aku sgt enjoy buat project ni.. 1st sb dia menggunakan fabric lebihan..mcm upcycle gitew.. haha..aku kan suka diy benda2 yg tak perlu keluarkan $$$.. rasa sgt menjimatkan dan hati riang gembira *over*


gambar atas ni aku mmg takda keje snap..jarang sekali aku snap gambar process pembikinan project2 aku sb aku focus n tak suka distraction.. tapi sb boy kan cuti so dia teman aku kat atas ni.. bkn bole aku buat kerja ni tak berenti2..kejap2 dia mtk itu mintak ini..kejap2 tanya itu tanya ini..nk tlg itu nk tlg ini.. -_-' 


serius aku suka gile pattern2 yg terhasil pd akhirnya.. tgk la kt atas ni betapa cutenya tissue pouch ni.. oh..rasa nak guna semua..tapi aku dh ada dlm fikiran utk beberapa org aku nk bagi as a gift :) .. takda apa yg mengembirakan selain dr memberi sesuatu hasil dr tangan sendiri utk mereka2 yg penting kan.. btw yg hello kitty atas tu boy dh cop dulu.. haish..suke je kan nak berebut dgn aku 


nak jugak close up wlwpn sekadar camera fon :')


ini pandangan hadapan utk semua pouch2 yg aku buat.. semuanya 12 biji.. sebenarnya 11 je.. sb 1 drpdnya adalah project yg aku buat beberapa hari lepas..hihi. nyummy tak? 



aku suka pandangan senget mcmni..


ni pandangan belakang utk setiap pouch


No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog