Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Tuesday, March 24, 2015

lihat

beberapa hari ni aku bz siapkan project yg tak abes2 sejak haritu.. actually aku plan nak bagi gift kt beberapa org..so aku sedang siapkan.. dlm masa yg sama aku buat la benda lain jugak cuma masa tu amat terhad.. btw semalam as n siti htr wasap..bgtau ada offer utk jawatan pensyarah tetap uitm.. hmmmmmm.. hela nafas panjang aku bila dpt berita ni.. tak tau ini berita baik atau sebaliknya..cuma pd aku..buat ms ni cukup la part-time kot.. aku tak ready nak bekerja sepenuh masa.. sebab focus utama aku adalah boy n family.. tak sanggup aku nk korbankan masa n tanggungjawab aku pd family hanya kerana memikirkan duit poket aku sendiri..sedangkan keadaan skrg dh lebih dr ckup.. alhamdulillah.. aku cuma tak pasti ini sebenarnya peluang atau ujian.. ntah la.. rasa bagai serik dgn perkara lepas.. aku sebenarnya bkn melarikan diri..tapi aku hanya tidak ingin lagi 'lihat' dan di 'lihat' selamanya.. ini matlamat aku


oh..bawah ni aku siapkan another bookmark yg aku buat utk sue.. ex-student aku.. aku ajar dia micro-C hanya utk 1 sem je pn..tapi kitorg agak rapat.. aku jugak hadiahkan sebuah buku yg aku kira sangat bagus.. tersangat la bagus.. karya hilal asyraf klw tak silap aku..nnti aku check balik.. berjudul "untuk kita pendosa" .. sesungguhnya setiap dr kita sememangnya pendosa.. tak lepas dr buat dosa..bezanya sama ada kita terusan melakukan dosa yg sama, @ henti n bertaubat.. atau hanya hentikan dosa lalu dan meneruskan dosa yg lainnya.. nauzubillah..aku harap aku tergolong dlm golongan pertama tadi.. melakukan dosa n henti serta bertaubat.. insyaAllah




ahad haritu adalah fes day swimming class boy.. boy enjoy sgt kelas tu.. kitorg hire personal coach.. yg besnya, baru fes lesson boy dh bole apung diri n berenang beberapa seconds.. yg pada aku .. aku rasa ckup excellent :) so minggu ni adalah lesson ke-2.. aku pn turut excited sbbnya aku tak reti berenang..hubby pn.. eh..kejap..aku reti ok..cuma aku tak pasti skrg ni masih bole berenang ke tak..sb last aku berenang ms sekolah rendah dulu..lepas masuk sekolah menengah smpi skrg aku dh tak pnh berenang..jd aku rasa aku di kategorikan sebagai tak reti berenang la kot.. sb dh lama..aku tak rasa aku ingat lagi mcmna aku berenang dulu..oh sygnyeeeeee

k la..aku byk benda nak buat..masa terlalu mencemburui.. haha.. 

No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog