Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Monday, March 16, 2015

ukhwah fillah abadan abada



sahabat yg ikhlas itu tidak pernah memilih usia
tidak pula mengharap laba
cukup ingatan dan doa
harapan dan kata-kata
bersama meraih redha-Nya
moga kekal hingga ke syurga


btw aku buat bookmark ni utk anis... anis norhana.. dia bukan student aku..tak pernah sekali jadi student aku.. dia adalah kawan kpd student as (roomate aku) .. ntah mcmna dia rapat dgn aku.. esp ms sem akhir.. dia selalu teman aku makan kat baiduri..dia jugak yg teman aku beli kipas kat aeon big masa ekon kat block bkba rosak.. pastu tlg angkat sbb dia gagah perkasa..nak harap aku yg lembik ni mmg berpanas sampai kesudah.. anis x smbung degree kat uitm.tak juga di mana2 uni.. dia tukar course terus..mula2 aku mcm rasa syg..tapi itu pilhan dia..moga itu yg terbaik.. dah utk sem haritu pnya result dh keluar ..dia wechat aku tapi aku kan dh uninstall wechat lama dulu so aku tak terima message dia.. pastu dia tanya aku kat instagram.. aku bgtau dia aku dh tak guna wechat..aku hanya guna LINE (private) dan juga wasap je.. so dia bgtau result aku kat wasap..alhamdulillah keputusan yg cemerlang..aku sgt gembira.. aku cuma doa satu je.. anis ni tomboy..tapi hati dia lembut.. dia juga free-hair..aku selalu bgtau dia ..klw dia berjaya pakai tudung aku akan bg dia gift.. dan aku selalu doakan dia akan berlitup jugak 1 hari nanti..aku yakin dia akan tutup aurat tu..anis budak baik.. dan aku rs syg klw dia tak ikut perintah Allah.. aku selalu pesan kat dia.. solat tu kena jaga.. sb solat segalanya akan terjaga insyaALlah.. wlw pn terkadang kita tersasar ke simpang yg salah..tapi percaya la .. kita akan kembali ke jalan yg lurus akhirnya.. aku pasti

No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog