Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Monday, March 9, 2015

tentang cinta



finally aku berjaya siapkan jugak love blanky ni.. oh..sgt la menyamankan.. each square ni size agak besar so aku rasa ckup la buat 9 squares n join together.. nk siapkan 1 square ni pn makan masa yg agak lama.. sb step dia agak panjang n melecehkan.. 

free pattern bole dpt dr blog omputeh ni: http://daisycottagedesigns.net/crochet/granny-heart-crochet-pattern-daisy-in-the-center/

aku suka interlock edging walaupn masa nk buat agak menguji kesabaran sb kena guna 2 yard together.. selang seli buat ..pastu asek berbelit je .. so aku kena buat kt atas permukaan rata..aku buat atas katil je. pastu aku conquer semua katil tu hahahaha.. 

ok la..enjoy the pic.. aku rasa pasni aku nak amik pic guna camera aku la.. tak mo guna fon sb tak bagus la kualiti dia..tapi aku tetap rasa kamera fon bagus sb aku tgk org lain amik ok je.. ke aku yg tak reti nak setting n edit bagai? huhu





No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog