Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Friday, March 13, 2015

Totoro

aku dapat free pattern ni dar blog repeatcraftme.com

btw aku buat totoro ni utk my henfon.. rs cam comel plak gantung2 kan...dulu2 aku guna gak pastu lama dh tak guna sb henfon takda tmpt gantung plak..tapi smlm aku gantung jgk kat hp casing tu.. belasah je la

aku amik gambar2 kt bawah ni ms tgh tunggu afiq habis  kafa.. kat situ byk tanaman.. dgn cahaya matahari yg terang membuatkan suasana nampak hidup sgt..

haish..suka benar aku tgk tumbuhan2 hijau berkembang mekar ni

btw harini last day boy sekolah sebelum start cuti sekolah next week..yeay..aku gembira lebih sb tak payah bgn awal pagi2 siapkan bento :D **ciss pemalas pnya mak** ..bkn malas la..ngantok je haha.. tpi aku seronok buat bento utk boy.. setiap kali jam menunjukkan waktu 9.40am aku mesti tersengih seseorg teringat waktu rehat dh start mesti boy tgk menikmati bekal yg aku buat.. lepas2 tu hubby pn join sekali..dia kata seronok plak bawak bekal.. aku enjoy buat bekal utk diorg.. rs healthy n terjaga org kesayangan aku.. sbnya all homemade..sosej, bege, nuget dan lain2 semua aku buat sendiri..biasanya aku akan prepare mlm sebelum tu utk bahan2 basah.. haritu boy cerita kat aku.. cikgu cakap bag bekal afiq cantik..afiq bagtau mama yg buatkan.. oh berbunga2 hati aku.. ms kat tadika dulu cikgu tadika suka tgk brg2 afiq .. pencil case, bekas ubat gigi ..semua handmade.. hubby plak request aku buatkan key pouch utk kete lagi satu.. yg aku buat 2012 haritu masih dia pakai.. aku nak buat key pouch kat aku gak sbnrnya.. mcm2 nak buat smpi hubby selalu cakap aku ni semua benda nak buat..buat la satu2 :p mmg la .. tapi ntah rs tak menyempat nak buat semua3.. hahaha.. buku yg beli tak abis baca..dh pile up mcm library dh..baru kejap tadi jiran sebelah bagi buku kompilasi penulis ..buku oleh Fathuri Salehuddin.. yg femes dgn buku 'Mudahnya Menjemput Rezeki' tu.. bagus gila buku tu..pastu tadi ms aku nk pass beanie n baby shoes dia pass kt aku buku penuh .. aku beli la tapi.. tapi dia jual harga yg murah sb dia salah seorg penulis tu.. .. seee.. aku cakap tak caya..byk benda tak terbuat sb masa amat singkat.. terkejar2 aku..jap gi nak masak plak.. aku ada kurang dr sejam nk siapkan beberapa kerja sblm masak..pastu jemput boy.harini kan jumaat.. bebudak balik awal..

haish..mesin dh berbunyi plak tanda utk aku sidai baju..kacau daun je aku nak type panjang2 awal2 pagi ni..

k la.. enjoy the pic down here.. betapa comel n adorable nya totoro ni..mcm biasa pi blog repeatcrafterme.com k utk dapatkan free pattern..bukan free crochet.. free pattern je..korang kena buat sendiri..











No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog