Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Thursday, March 12, 2015

crochet tak hengat

 tajuk post mcm nak cari gaduh :p

lega nya dpt type kat lappy.. oh sungguh indah dunia ku rasa :)

btw ini antara crochet project yg aku buat recently

gambar atas ni jiran aku yg order.. adik dia sebenarnya yg order..heran aku mcmna dia tau aku mengait..rupa2nya anak perempuan dia yg dua org yg suke main n lepak umah aku yg bgtau.. so aku siapkan 3 benda ni.. satu yg aku lupa adalah mitten..tapi aku rasa tak comey la pakai mitten ..oh tapi aku lupa.baby tu baru je tak smpi 2 bulan..so make sense la..klw tak make sense pn biarla kan.. kepochi lebey je aku ni



comey kan .. wlw comot la jugak dgn rabbit yg muka kesian..dan bear yg mata juling sebelah.. dah la miao2 tu muka macam muka kucing miang.. apa pn owl plg cool..aku dpt pattern cat n owl ni dr repearcraftme.com .. yg tak lawa yg lain tu aku reka2 sendiri.. haha




tiga gambar atas ni adalah applique project..sama mcm project owl n frenz atas tu..cuma aku buat semua elephant..aku rasa comey sgt elephant ni.. bole buat bookmark tambah siki tali.. pastu nk buat applique kat baju budak pn comey kan.. klw mak budak mmg sungguh hodoh lagi tak comey la unless letak kat bag ke.wallet ke kan.. sama jugak..pattern aku amik dr www.repeatcraftme.com ..tunggu la bila aku terer sikit aku buat pattern sendiri 


sekian dulu laporan kali ini.. aku takda mood  nk mengarang sb aku sedang siapkan totoro comel utk letak kat fon.. 


No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog