Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Sunday, April 5, 2015

terjaga

Waktu ni sepatutnya aku dh lelapkan mata. X pon sedang usaha utk lelapkan mata. Tp mlm ni aku gagal. Ada sesuatu bermain di fikiran x henti. Ada satu arus electric mengalir dlm hati aku. Yg x besnya aku tgh type guna fon.urghhhh.. Xsuke3.. Asek kena betolkan salah je. Jari menggemuk kot huhu

Td aku dh baring. Menghadap hubby yg lena kerana keletihan sejak dr td menjadi driver ke sana ke mari. Sejak semalam sebetolnya.. Aku tenung wajah itu dlm kesuraman malam. Tanpa berbingkaikan spek yg senget segalanya kelihatan samar. Tp sesuatu yg tepat n nyata adalah rs yg ada dlm hati aku. Aku rs mcm baru bangkit dr mimpi yg amat pjg.. Aku bernafas kembali ke alam nyata. Kali ini benar2 nyata.

Aku janji ya Allah.. Bahawa lelaki di hadapan aku ini akan aku cintai spjg hidupku.. Akan aku serah sepenuh hatiku pdnya. Moga cinta ini mekar namun x melebihi cintaku pdMu juga kekasihMu.

Aku genggam jari itu erat.. Suatu ketika yg lalu aku pnh bertekad n janji dlm hati aku bahawa hati aku hanya utk lelaki ini.. Dan kini sekali lagi aku berjanji. Klw bole hari2, aku nak berjanji agar aku sentiasa igtkan diri aku utk menghargai apa yg ada di hadapanku. Baca penulisan ustaz pahrol benar2 buat aku insafi diri. Muhasabah diri.. Umur pn semakin hari semakin meningkat.. Aku ingin ke syurgaMu wlw aku tahu maharnya bukan murah.. Amat mahal sekali. Di renung kembali dosa2 yg ada serasa amat tidak layak.. Amat!!!,Moga Kau tidak bolak balik kan hati aku.. Moga Kau redha segenap cinta yg ada.. Aku x sanggup kehilangan dia. Biar hlg yg lain tp tidak lelaki ini.. Juga zuriat lelaki ini.. Juga mama n abah..

Andai aku bangkit tahajjud di dingin hari.. Aku ingin kesejahteraan n kebaikan dr ibadah itu lelaki ini yg perolehi..

Aku x mampi jadi yg terbaik tp aku ingin jd yg terpaling ikhlas.. Ameen ya Allah

Ameen

Biar yg berlalu di sapa angin yg menghembus. Kesan nya tiada wlw rasanya pernah di rasai sebentar.. Kerana tiada cinta sesama insan seindah cinta dua merpati yg halal :)

Memalam ni feeling plak. Mebi sb siang td aku merajuk dgn hubby. Mlm plak boy merajuk.. Tp satu yg pasti.. Hubby sgt sabar. Aku xkn ketemu sebaiknya di mana2.. X pernah lagi dan x mahu lagi






No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog