Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Sunday, April 19, 2015

mati

Fuhh.. Tajuk mmg nak cari gaduh.. Xda apa la.. Cuma terkadang kita selalu termenung bila bersendirian n berjanji dlm hati utk tidak menjadi diri kita yg lalu. Secara x langsung sbnrnya kita telah bunuh diri kita yg lalu dan kini hidup dgn roh yg baru atas jasad yg sama. Xfhm? Abaikan

Aku buat ni kt boy. Tutorial dr blog www.littleyarnfriends.com ..klw tengok bebetol comel sgttt

Crochet bunny bookmark. Nyampah tgk mata sepet dia. I'm making more sb ada org order. 


Ni pon aku buat guna free pattern dr www.littleyarnfriends.com


Testing.. Aku bljr knitting skrg ni. Yeay!!!

Aku buat buat bekas letak yarn guna balang plastic kueh raya. Hubby tlg tebuk lubang kt penutup. Aku xda latest pic nk share kt sini. Ampun..

Dab pon siap.. 1 yarn ball bole hasilkan byk ni je.. Ok la utk first trial. 2 hari aku amik ms siapkan



K la.. Itu je nak share kt sini.. Maleh nau nk hapdet blog. Rs cam biar usang bersawang je.. Huhu.. Mebi 1 day aku dh x menulis kt sini. Aku akan update craft progress aku kt instagram je kot pasni.. Senang, cepat n ringkas. Byk yg aku ter-miss nk update sini skrg ni.. K la.. Serius aku sgt penat buat spring cleaning sejak smlm smpi rs nk tercabut urat pinggang.. Nite!!!



No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog