Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Tuesday, April 21, 2015

dosa

Sememamgnya
Aku berdosa kerana melakukan dosa
Tapi
Kau juga berdosa kerana merasa tidak berdosa


Sedar atau tidak.. Itu hakikat rata2 kita. Sibuk ke hulu ke hilir menghitung dosa insan lain. Tp lupa menilai dosa sendiri.. Aku pernah berdosa. Mgkin sedang berdosa.. Kau juga begitu. Tidak terkecuali mereka yg lain.

Yg nyata, Allah Maha Pengampun.. Sibukkan diri menilik dosa sendiri hingga tiada masa mengira dosa org lain. Mana mungkin mereka yg bimbang dosa sendiri bisa menimbang dosa mereka yg lain

Muhasabah diri di mlm yg kelam.. Di temani irama tetesan mutiara langit.. Moga aku di kurniakan hati yg lirih.. Tidak bolak balik angkara duniawi. Biar hari esk sentiasa lbh baik dr yg sblm2nya. Kerana apa yg ptg bukan hari smlm.. Tp hari ini.. Yg menjanjikan hari esk yg lebih baik.



Btw aku skrg sedang siapkan beberapa fabric box utk organize yarn yg dh terlalu semak mata memandang.. Bebila aku share k. Aku dh share kt isatagram tp aku x upload lg dkt picasa utk upload kt sini. Haih.. Xbes betol feature blogspot skrg ni.. Apa pon aku bersyukur krn mampu menulia. Mgkin satu masa nnti aku hanya update kata2 tanpa visual di sini. Xda la redundant kan.. Blog kata2 madah pujangga, fb page gmbr2 details yg aku x share kt ig sb ig sekali upload 1 pic je. Summarize apa yg ada. Kang spam newsfeed org lain plak kan. Tp hanya dinig aku share my homemade creation.. Sb aku nk tiap media ada keunikan n sebab tersendiri kenapa perlu ada.. Aku tiada lagi wechat mahupun line.. Yg ada hanya wasap yg jarang sekali aku buka..

Ok la.. Aku nk smbung membaca. Sblm tu ts aku siapkan giveaway gift yg tertangguh.. Nk join? Hanya kt instagram k. Every month aku buat GA (giveaway)..

No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog