Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Thursday, April 2, 2015

something to ponder

Harini update guna fon. Tetibe rs nk type sependek mungkin. Belum Belum pape dh typo 😒😒

Dlm sehari aku akan peruntukkan masa utk membaca walau sebentar..bukan apa..cuma sebagai terapi buat diri.. Makanan buat hati.. Ada byk yg perlu di perbetulkan.. Ada bergunung yg perlu di pelajari.. Ada byk buku tgu queue utk aku baca tp aku xnk bc cepat2 semata2 utk habiskan n hlgkan rs bersalah beli buku tp x baca. Pd aku biar lambat ..biar sedikit ilmu yg aku peroleh tp inputnya besar n ckup beri impak dlm hati n manfaat dlm hidup aku sehari2..

Dan buku plg aku suka adalah karya ustaz pahrol mohd juoi. X sangka aku minat penulisan dia sejak dr bangku sekolah. Waktu tu aku minati lirik2 nasyid yg dia nukil. Mmg smpi skrg aku igt tiap bait kata dlm nasyid tu. Nnti bebila aku share k. Aku malas nk type or google lirik tu kt fon.. Bila aku on lappy la. Dan bila aku igt.. Dan bila aku post something yg related la

Smlm adalah hari bookmark. In total aku buat 7 keping boomark. Ada yg aku buat utk aku guna.. Ada yg utk aku beri pd org. Saje aku suka beri pd org. Memberi tu kan sedekah jugak. Dan aku harap la di gunakan utk bc bahan ilmiah yg
bermanfaat

Eh.. Kata xnk pjg tp terpanjang la plak hihi

Bebila aku post lg bookmark tu with quote. Aku suka camtu. Biar gmbr menukil kata. Biar kata2 menyingkap rasa



No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog