Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Tuesday, September 23, 2014

watercolor painting: midnight magnolia

masih tak pandai control watercolor ni.. tak puas atinya.. asalnya lbh lawa..trust me..tapi bila aku repair.. dia jadi messy.. ini lah yg di namakan tikus baiki labu

aku suka watercolor painting sbnrnya.. sbnya dia lbh natural..no rules .. just glide ur brush n u r done..  but opkos la kena ada end in mind apa yg nak buat...

aku kena belajar.maklum la selama ni aku bljr apa2 berkaitan dgn engineering je..so bila nak turn to art technique.. aku agak blur..tapi alhamdulillah.. aku merangkak perlahan2..

aku di lahirkan sbgi seorg pengguna tgn kiri..tapi abah paksa aku guna tgn kanan. agak sad sbnrnya sb aku lbh suka tgn kiri... yela.apa2 kebaikan dgn tgn kanan akan dpt pahala kan.. terkadang aku rasa tak best.. terkadang aku bersyukur..krn dgn tgn kanan aku bole bljr engineering dgn baik.. maknanya aku menggunakan both right n left brains.. hmm.. sesuatu yg tak ramai lakukan.. tapi itu lah aku

aku tak hebat in both bidang..tapi aku medium..aku rs la.. apa2 pn aku hargai n bersyukur dgn tiap apa yg berlaku..sama ada buruk @ baik..

kerana sesungguhnya yg baik itu tentunya dtg dr Allah..dan yg buruk itu juga dtg dr Allah namun atas kekhilafan diri aku sendiri.. sungguh aku insan yg maha kerdil tak mampu nak mentadbir sesuatu melangkaui takdir-Mu yg Allah


No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog