Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Thursday, September 25, 2014

watercolor painting: greeting card

Enjoy dpt buat greeting cards ni.. Yela.. Sesuatu yg di buat oleh anggota sendiri mmg rs kepuasan yg tiada tara. Wlw hasilnya x la secantik yg beli.. Tp di harapkan penerima berbesar hati oleh pemberian dr hati kecil :)

Terkadang kata2 mampu melukai sesiapa.. Wlw tidak bertujuan sebegitu. Penafsir memainkan peranan mengolah penulisan mengikut rs hati n akal fikiran sendiri.. Mgkin salah penulis juga krn nyata alam maya bkn la tmpt bergurau krn intonasi kabur.. Kaku

Terkadang hadir insan yg telus ada baik nya.. Bukti mereka tidak hipokrit. Teguran itu mgkin message dr Allah agar kita lbh berhati2 dlm tiap tutur kata

Jujurnya aku bkn seorg yg pandai bersosial wlw lagaknya aku 'talkative' . hanya talkative di ruang lingkup tertentu tetapi apabila di khalayak aku lah yg plg bisu

Aku x ramai kawan krn aku x pandai memulakan. Tp once dh rapat mulutku xkan henti berceloteh

Aku sendirian.. Suka begitu.. Mmg itu tingkahku wlw ramai x setuju.. Tp itu la aku.. Itu jiwa aku.. Menyendiri dgn perkara yg aku gemari

Buttercup blooms

Cherry blossom bloom

No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog