Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Monday, September 22, 2014

drawstring bag : combination of sewing, painting n rubber stamping

Sejak penemuan khazanah lama yg penuh kenangan x terungkap.. Aku putuskan utk buat jgk drawstring bag ni..

Drawstring bag n aku sgt byk perkara yg tersimpan

Jadi aku gabungkan teknik jahitan, lukisan n rubber stamping agar unik uyk di abadikan di mirraclearts

Byk perkara aku nk catat tp aku x berapa ada mood nk menulis.. 1 hari nnti insyaAllah

Aku akan bebel semula spt mana aku bebel di pink vintage satu ketika dahulu..

Aku ingin jadi irra.. Ira.. Ira yg lbh baik dr dahulu.. Dr segenap segi.. Yg pasti.. Aku nk segalanya dlm redhaNya..ameen

Maafkan kualiti gmbr yg agar kurang memuaskan.. Sesungguhnya aku sgt malas nk edit pape

Front view


Back view

No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog