Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Thursday, October 16, 2014

watercolor painting : memori

Aku paste dr apa yg aku copy kt instagram. Sb aku malas nk karang

"Cinta itu indah, tp bukan mudah
Kerana setiap cinta menagih korban, apatah lagi cinta Allah" . .

- pahrol mohd juoi


Suatu ketika dahulu seorg sahabat pernah hadiahkan aku pic flower yg dia snap ms bercuti di cameron. Dan di hadiahkan pd aku sb katanya ada satu baju kurung yg aku pakai ms first di nampak aku, berwarna dull pink ini

Itu kisah dahulu.. X perlu di ungkit tapi apa yg penting.  Ia tetap menjadi sebuah hadiah n kenangan

Segalanya manis dan akan terus manis.. Bertemu kerana Allah.. Berpisah jua kerana-Nya






No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog