Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Thursday, October 16, 2014

anime muslimah: besday drawing for my sis

Aku dedicated drawing ni utk kakak aku yg fes sempena besday beliau

Bole plak aku lupa padahal kakak aku x pnh miss wish n kasi hadiah kt tiap besday aku sejak dr darjah satu seingt aku

Kitorg dulu mmg akan kumpul duit adik beradik..aku n kakak2 je. Adik x terlibat haha

Igt lg kitorg beli besday gift hiasan meja yg bole pusing2 tu.. Waktu tu aku darjah 3,4 aku x igt..tp haritu ms abah pencen 2006 aku jmpa abah masih simpan..

Aku mcm abah.. Menghargai tiap pemberian wlw sekecil mana pn.. Biar lah org x hargai aku n pemberian yg aku bg.. Kerana aku memberi bkn utk penghargaan .. Aku memberi krn hati ini ingin memberi..

Spt mana hidup ku kini..


No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog