Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Thursday, October 23, 2014

butterflies

Lamaaaaanya rs x update blog. Kemalasan melanda tahap gaban huhu.. Sbnrnya rajin update blog klw guna lappy sb leh type cpt sikit. Leceh update guna fon

Byk perkara yg nk aku catatkan cuma aku krg selesa mencatat di tatapan umum. Sejak aku uninstall wechat aku dh tiada medium utk luahkan isi hati. Mgkin Allah nk aku mengadu pd Nya lbh dr aku mengadu dlm bentuk penulisan. Nukilan hati dah xda.. Kakaostory pn dh xda.. Moments wechat dh xda.

Btw rama2 ni aku paint lepas dgr lagu sigma tajuk kupu2 cinta. Malas nk

type sini lirik lagu sb pasni nk post up entry lain plak akibat culas update.

Penting update blog ni sb ini catatan perjalanan seni aku.. Mgkin 1 waktu ia sgt berguna n tiap satu lukisan di sini ada makna tersirat mahu pn yg tersurat






No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog