Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Wednesday, August 12, 2015

Multitasking

Hidup aku sehari hari sgt memenatkan wlwpon aku gembira lalui setiap perkara yg aku buat.. fikir dan rancang

Mana x nya.. aku bkn shj buat kerja rumah.. aku juga diy.. jahit.. lukis.. crochet, knitting, masak dan baking.. so setiap satunya memerlukan masa utk aku study n siapkan. 

Ada beberapa perkara yg tergendala.. iaitu order org dan project2 lain mcm rubber stamp, appliqué .. baru2 ni aku buat skirt denim mermaid cutting. Hasilnya sgt best dan aku pakai hari2.. senang nk klr memana.. xpyh risau jarang ke apa.. denim ni plak bkn tebal pon.. dia mcm soft denim tp masih kategori opaque.. 

Skrg ni aku bz nk cari the best cappuccino cheese cake recipe. Sb ahad ni birthday my hubby.. dan selasa ni kitorg pnya anniversary.. hubby sgt sukakan coffee. Isnin haritu aku buat cappuccino chocolate muffin dan dia sgt hepi.. semestinya less sugar n aku pilih the best ingredients yg aku mampu

Moga aku di beri kesihatan n kelapangan utk buat semua ni. Ameen




No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog