Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Friday, December 12, 2014

mural .. acrylic painting on wall

aku lukis ni kat bilik boy.. haha.. mula2 buat gambar haiwan..tapi tetiba ada feedback .. actually aku sendiri terfikir lepas siap tapi aku teruskan jgk.. so sebab tak sedap hati n ini bilik boy..aku ubah la lukisan tu supaya haiwan tak sempurna..btw aku rasa ini katun so takda masalah..bukan haiwan berupa haiwan sebenar yg sempurna kan..apa pn aku puas hati dgn hasilnya..

aku plan nak buat kufi kat bilik boy plak kat area lain..insyaAllah 1 day..aku bz sikit..mcm2 nak buat..dgn order yg tergendala berbulan2..

sebelum

selepas

No comments:

Post a Comment

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog