Decorative Painting & Folkart pictures can be easily viewed via this link:



Instagram: @roziatulnazirah
Www.instagram.com/roziatulnazirah


Fb page: www.facebook.com/mirraclearts

Halwa Telinga

Tuesday, January 17, 2012

2nd Tutorial

sedikit cara utk lukis roses + leaves

video

video


harap dpt beri feedback utk sy baiki tutorial ni di masa hadapan :)

10 comments:

  1. ira,
    thank you, best sangat.... kak shima nak tunggu ira buat daun... k shima fail bab2 daun ni..tqvm for sharing...

    ReplyDelete
  2. ira
    he he, tadi kak shima tengok video one, dah tengok semua... cantik.... tq ira... baru semangat nak start balik FA.... semoga ira dimurahkan rezeki untuk berkreatif lagi...

    ReplyDelete
  3. hehe..ada kat situ sy share..cuba kak shima tgk betul2.hehe

    ReplyDelete
  4. bestnya ada video ira ni...bertuah la sapa yg mai tgk video ira ni...ira share la gak cara nak buat daun2 kecik comel tu...kat roses ira selalu ada...n lepas ni wat hydrangea plak..kak anie tak sempat nak blajar buat bunga tu kat ira dulu... pepun..tahniah...moga diberkatiNya atas semua usaha dan susah payah ira buat video ni...

    ReplyDelete
  5. hydrangea ye.. ok gak kan.. insyaAllah..apa pn nnti sy nak buat balik tutorial ni guna video camera.. baru jelas sikit..ni sy pn blur apa yg sy dok buat kat video ni..hihihihihi

    ReplyDelete
  6. thanks ira, best tgk ira buar roses ngan daun nie..senang je tgk nye... terima kasih atas ilmu itu.. :)

    ReplyDelete
  7. salam ira,sukanya k.intan dpt peluang blajar lg ngan ira kat cni.hmpir 2 bln dah kak brenti jap dr pegang brus,cbuk sgt dgn ank2 smpai rasa cam keras dah tgn ni.huhuhu...tima kasih sal sudi kongsi n tunjuk ajar kat kitaorang ...smangat balik dah ni..

    ReplyDelete
  8. hehehe.. np :)

    insyaAllah nnti sy nak buat lain tutorial yg lebih jelas guna kamera yg lebih canggih kekekeke..tp ntah bila..

    ReplyDelete
  9. Assalam Ira..

    Skrg baru ada masa skit nk jenguk blog kenkawan hehehe.Terima kasih Ira susah pyah buat tutorial ini..sangat bermanafaat untuk org mcm kak azi ni..Doa kak azi Ira sentiasa mendapat rahmat & segala perkara yang Ira buat diberkati Allah.Terima kasih daun keladi!

    ReplyDelete
  10. Terima kasih Ira.. banyak ilmu dapat dari tutorial Ira nie... dah lama nak berguru tapi masa x mengizinkan... really appreciate it. Sebab Ira x kedekut ilmu le akak tengok makin ari makin cantek lukisan Ira... tutorial tu canteek dah ..suara nye lembut benor..sama le agaknye cam orgnye.. pink2 hehe..... makaseh yooooo...Thumbs up! Nanti nak datang lagi nie.. jangan padam tau akak nangis karang... nak bawak beruk, color sekali nieeee hehe...

    ReplyDelete

Photos Galery

Feel free to visit this website to view more decorative painting and folkart pictures:




Crafty Blogs

Sewing Blog

Thumb Up Blog